Να προστεθούν τα παρακάτω, αναπροσαρμόζοντας ή διαγράφοντας ορισμένα από
όσα αναφέρονται ήδη:
Προσαρτώνται
και αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της παρούσας τα εξής παραρτήματα:
- ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ #:Αγγλική Ορολογία Ναυαγοσωστικής
- ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ #: Δείγματα Αυτόματου Συστήματος ΥποβρύχιουΕντοπισμού Θυμάτων για Θάλασσα
- ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ #: Σήματα σε Ταμπέλες
- ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ#: Περιεχόμενο Φαρμακείου και Ιατρικός Εξοπλισμός Ναυαγοσώστη
- ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ#: Ναυαγοσωστικός εξοπλισμός
- ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ #:Βιβλίο Συμβάντων
- ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ #: Ναυαγοσωστική Ενδυμασία
- ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ#: Είδη Σημαιών
- ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ #: Σχηματική Απεικόνιση ΝαυαγοσωστικάΦυλασσόμενης Ακτής με Έμφαση στην Ράμπα για την Πρόσβαση Αναπηρικού Αμαξιδίουστο Νερό (α), την Οριοθέτηση του Λουτρικού Χώρου σε Ακτίνα 100μ από την Στεριά(β) και τον Διάδρομο Μηχανοκίνητων-Κωπήλατων Σκαφών (γ)
- ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ #:Αίτηση Υποψηφίου σε Σχολή Εκπαίδευσης Ναυαγοσωστικής Θάλασσας
- ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ #:Έντυπο Πολιτικής Προστασίας Παιδιών
- ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ #:Έντυπο Αξιολόγησης Εκπαίδευσης
- ΠΑΡΑΣΤΗΜΑ #:Δείγμα Διπλώματος Ναυαγοσώστη
- ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ #:Έντυπο Εξέτασης Διασώστη Νερού (ΔΝ).
- ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ #:Έντυπο Εξέτασης Ναυαγοσώστη Θάλασσας (ΝΘ)
- ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ #:Έντυπο Εξέτασης Αρχηγού Ναυαγοσωστών (ΑΝ)
- ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ #:Έντυπο Εξέτασης Διαχείρισης Τραυματισμένης Σπονδυλικής Στήλης (ΔΤΣΣ)
- ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ #: Έντυπο Εξέτασης Εκπαιδευτή Ναυαγοσωστών Θάλασσας (Ε-ΝΘ) καιΕκπαιδευτή Διάσωση Νερού (Ε-ΔΝ)
- ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ #:Έντυπο Δήλωσης Διεξαγωγής Γραπτής και Πρακτικής Δοκιμασίας
- ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ #: Πίνακας Εκτίμησης Κινδύνου ΛουτρικώνΕγκαταστάσεων.
- ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ #: Διδακτέαύλη που πρέπει να καλύπτεται κατά το ελάχιστο στην εκπαίδευση και στοεκπαιδευτικό σύγγραμμα που (α) θα διανέμουν δωρεάν οι σχολές ναυαγοσωστικής θάλασσαςστους υποψηφίους τους και (β) θα διατίθεται σε κάθε λουτρικό χώρο ως μέρος τωνΓΔΛ
Συμφωνώ με την παρουσία των παραπάνω παραρτημάτων. Προσφέρουν συστηματικό τρόπο καταγραφής και ελέγχου κατά την εγγραφή του υποψηφίου, την εξέταση και την λειτουργία των λουτρικών χώρων. Είναι βασισμένα δε σε προδιαγραφές διεθνών οργανισμών, στους οποίους είχα την τύχη να εκπαιδευτώ και εγώ προσωπικά (Royal Life Saving Society UK, Swimming Teachers' Association κτλ).
ReplyDeleteΓνωρίζω από δημοσιεύματα στο περιοδικό "Ο Αθλοσώστης" ότι παρόμοιες εισηγήσεις έγιναν για την συμπερίληψη τέτοιων παραρτημάτων κατά την νομοπαρασκευή του ΠΔ 31/2018. Δυστυχώς όμως η Διεύθυνση Λιμενικής Αστυνομίας της αγνόησε. Υποθέτω ότι αυτό εννοούσε όταν απάντησε σε κάποια επιστολή λέγοντας ότι έκανε ό,τι μπορούσε "στο πλαίσιο του εφικτού". Δεν ήταν άραγε εφικτό ή τις έκρινε άνευ αξίας; Αναρωτιέμαι ποια είναι η συνάφεια με την ναυαγοσωστική των βιογραφικών όσων τις έκριναν ακατάλληλες. Ελπίζω αυτή την φορά να τις συμπεριλάβει.
Ελευθερία Αβραμίδου, DipEd, BEd, Bsc
Εκπαιδεύτρια SLSA GB, STA, ASA, BST
Diploma Award, Royal Life Saving Society Commonwealth
eleftheriaavramidou@hotmail.com
Εξαιρετικά πολλά και σημαντικά παραρτήματα. Αποδεικνύουν τα τεράστια κενά που άφησε το ΠΔ 31/2018. Φέρνουν στην επιφάνεια το πλήθος των αναγκών που ως τώρα κρύβονται κάτω από το χαλί. Η Ελλάδα νομοθέτησε το 2018 και το νομικό της πλαίσιο δεν πλησιάζει καν σε θέμα τυποποίησης (που προσφέρουν τα παραρτήματα αυτού του άρθρου), οργανισμούς ναυαγοσωστικής άλλων χωρών προηγούμενων δεκαετιών. Η ενσωμάτωσή τους θα λύσει τα χέρια στο κράτος, τις σχολές, τους ναυαγοσώστες και θα βάλει ένα λιθαράκι για ποιοτικότερη εκπαίδευση και ναυαγοσωστική φύλαξη.
ReplyDeleteΝΗΡΕΑΣ ΠΑΤΡΑΣ
ΤΜΗΜΑ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΝΑΥΑΓΟΣΩΣΤΙΚΗΣ
nireasathna@gmail.com
Είναι απαραίτητα για τυποποίηση και διαφάνεια στις εξετάσεις.
ReplyDeleteArgyris Toubekis
Assistant Professor
Kapodistrian University of Athens
Faculty of Physical Education & Sport Sciences
Δεν είναι απλές παρατηρήσεις. Είναι σωτήριες παρεμβάσεις. Χρειάζονται την προσοχή της πολιτείας και τη διερεύνηση από ειδικούς επιστήμονες.
ReplyDelete