Κυρώσεις


Να προστεθεί το παρακάτω:
Με απόφαση του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής καθορίζονται οι διοικητικές κυρώσεις και τα πρόστιμα για τις παραβάσεις των διατάξεων της παρούσας υπουργικής απόφασης, πέραν των προβλεπομένων αστικών και ποινικών κυρώσεων της ισχύουσας νομοθεσίας. Με την ίδια απόφαση, θα καθορίζεται κάθε αναγκαία λεπτομέρεια για την επιβολή των κυρώσεων αυτών, τον καταλογισμό και την είσπραξη του προστίμου.

Αν η παρακάτω διάταξη δεν μπορεί να ενταχθεί στο παρόν Π.Δ. να γίνει όπου είναι εφικτό:
Στην περίπτωση που δεν τηρούνται οι διατάξεις του παρόντος, η ΥΑΕΛΕ μπορεί να επιβάλλει χρηματικό πρόστιμο και αφαίρεση της αδείας λειτουργίας της λουτρικής εγκατάστασης, σύμφωνα με το παρακάτω σύστημα προοδευτικών ποινών: (α) Πρώτη Ποινή: Γραπτή παρατήρηση με συγκεκριμένες υποδείξεις συμμόρφωσης που πρέπει να υλοποιηθούν μέσα σε διάστημα 15 ημερών από την ημέρα έκδοσης της πρώτης ποινής. (β) Δεύτερη Ποινή: Επιβολή χρηματικού προστίμου ίσου με 100 ευρώ για κάθε ημέρα που δεν τηρούνται οι διατάξεις του παρόντος, με έναρξη του προστίμου ορίζεται την πρώτη ημέρα που εκδόθηκε η πρώτη ποινή. (γ) Τρίτη Ποινή: Επιβολή χρηματικού προστίμου ίσου με 150 ευρώ για κάθε ημέρα που δεν τηρούνται οι διατάξεις του παρόντος, με έναρξη του ενισχυμένου προστίμου την ημέρα μετά την λήξη της δεύτερης ποινής, δηλαδή η 16η ημέρα. (δ) Τέταρτη Ποινή: Αφαίρεση της αδείας λειτουργίας για 30 ημέρες, (ε) Πέμπτη Ποινή: Αφαίρεση της αδείας λειτουργίας για ένα ημερολογιακό έτος.

3 comments:

  1. Οι κυρώσεις είναι απαραίτητες. Και να διέπονται από σωφρονιστικό χαρακτήρα. Οι παρούσα διάταξη ορίζει κάτι τέτοιο.

    ΝΗΡΕΑΣ ΠΑΤΡΑΣ
    ΤΜΗΜΑ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΝΑΥΑΓΟΣΩΣΤΙΚΗΣ
    nireasathna@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Όπου μπορεί να αποδειχτεί η ανομία, τότε η κύρωση πρέπει να είναι αναπόφευχθη.

    ReplyDelete
  3. Διαχρονικά, όσοι ασχολούμαστε με το αντικείμενο της ναυαγοσωστικής, ακούμε για κρούσματα όπου ο ναυαγοσώστης εμφανίζεται εικονικά μόνο στα χαρτιά, προκειμένου κάποιος εργολάβος να πάρει την ανάθεση φύλαξης της λουτρικής εγκατάστασης, χωρίς όμως ο ναυαγοσώστης να εργάζεται πραγματικά στην συγκεκριμένη παραλία. Σε άλλες περιπτώσεις, ο ναυαγοσώστης απλά εμφανίζεται όταν "πέσει σύρμα" ότι θα κάνει έλεγχο η λιμενική αστυνομία. Τέλος, σε πλείστες περιπτώσεις δεν τηρούνται αρκετές από τις διατάξεις που αφορούν τον εξοπλισμό ή ο εργοδότης αναθέτει στον ναυαγοσώστη παράπλευρες εργασίες που αποσπούν την προσοχή του ναυαγοσώστη από την επιτήρηση του νερού (μπάρμαν, ενοικίαση εκμισθούμενων δραστηριοτήτων στο νερό, κτλ). Συνεπώς, είναι τεράστιας σημασίας η θέσπιση ενός συστήματος προοδευτικών ποινών με παιδαγωγικό χαρακτήρα. Το ίδιο σύστημα έχει εφαρμόσει και το Υπουργείο Συγκοινωνιών για την συμμόρφωση των οδηγών με το point system. Συμφωνώ απολύτως με την ενσωμάτωση σε μελλοντικό Π.Δ. των ανωτέρω ρυθμίσεων.

    Ελευθερία Αβραμίδου, DipEd, BEd, Bsc
    Εκπαιδεύτρια SLSA GB, STA, ASA, BST
    Diploma Award, Royal Life Saving Society Commonwealth
    eleftheriaavramidou@hotmail.com

    ReplyDelete